Ahad, 4 April 2010

Lama ku terlalai kan mengupdate blog. Too busy and pat kaja ganya ku update. Alhamdulilah ada jua bajuku yang inda muat jadi muat ane bah. Syukur kepada ALLAH. Ku teruskan ne diet ku ane walaupun hari Sabtu and Minggu ada terganggu sedikit because i was with my fiance. Tunang ku ane orangnya kurus tapi kuat makan tapi malangnya aku ne berisi orangnya. Iyatah payah ne kadang kadang boleh hilang dietku mun udah ia membawa makan coklet apa. Anyway this week i`m goona be a bit serious about this. Ane dah bulan empat tinggal enam bulan lagi untuk aku diet for my wedding. Untuk mencapai tahap maksima, I have to exercise jua ne.

This morning, i ate small portion of spaghetti fro breakfast and nescafee. Addicted dah aku kan nescafee...i want to quit but inda dapat. Pasalnya kecarian tah ku tu pagi pagi. Fuuh...cana eh have to think a way on how to buang ne ketagih nescafee ah. Tengahari ane kebank kan menguruskan pinjaman kad kredit and kalau sampat kan ke pejabat daerah untuk membooking menyewa dewan Seri Kenangan untuk majlis persandingan nanti. Aku rasa kan membali kain seroll untuk family ku. Hari minggu ane ke tempat Haji Zainal, tarus tah ku mensurvey kain untuk dibali (mencari mana yang murah).

I want my wedding to be perfect and yet inda makan kos yang banyak. Iatah mesti rajin ne mensurvey harga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan