Rabu, 31 Mac 2010

Perjalanan menuju hidup yang sehat...

Hari ane hari ketiga..alhamdulilah..I manage to control what i eat ganya yang ku sedih alum tah ku dapat jogging lagi pasal masih batuk batuk and masa yang tidak mengizinkan. Dan yang paling membuat ku happy malam ku dimalam inda macam malam malam yang lain. Usually I will be in my room being depressed on how my fiance treated me but since dua tiga malam ane, ku buat diriku sibuk dan banyak mendekatkan diri kepada ALLAH so far alhamdulilah.

Yesterday I only eat sedikit nasi goreng untuk breakfast and mee kuning goreng untuk lunch. Dinner aku skip ...kuat pulang dugaan nya atu bila Atai manggil makan dibawah tapi ku kuatkan hati untuk inda makan. My body terasa sedikit ringan and baju kaja aku ada sudah yang muat. Alhamdulilah.....

Dugaan ALLAH tetap ada, disaat saat ku dilemma didalam perhubungan... sesuatu yang datang. Aku bingung nak kata apa...Biarlah ALLAH yang menentukan kerana jodoh kitani ia lah yang menentukan.

Today masih inda dapat ku mengajar, suaraku alum lagi mahu keluar so macam biasa 7B menyiapkan project poster durang. Bersyukur kepada ALLAH inda jua banyak kelas ku hari ane.


kesumahati2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan