Isnin, 29 Mac 2010

Perjalanan menuju hidup yang sehat.

Alhamdulilah ane hari kedua ku diet....kemarin only eat mee bakso and tungking salai. I manage to drink water puteh 1 botol hahahah..selalunya setangah botol pun payah. Minuman manis jua yang ku tungap hahahaha. Tadi pagi makan sedikit nasi dan telor goring... tengahari ane alum tau lagi kan makan apa...mungkin cornflakes and susu saja kali... anyway hope today tidak apa apa halangan untuk aku jogging.

Aku lakukan semua ane untuk aku. Bukan untuk siapa siapa. Hari ane i feel so relieved..its true guys, ketenangan hanya ALLAH yang buleh bagi. Dengan mendekatkan diri kepada ALLAH alhamdulilah aku mendapat ketenangan dan sedikit kekuatan untuk melalui hidupku tanpa terlalu ingaukan tunang. Aku beserah sahaja kepada ALLAH. Jika ALLAH menghendaki ia jodohku..insya ALLAH berkekalan tetapi jika tidak, tidak ada apa yang dapat ku lakukan hanya bersabar, kerana aku yakin mungkin dia bukan cinta sejatiku dan ALLAH sudah menentukan siapa yang sebenar jodohku.

kesumahati 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan